Kategorie
 
 
 
 
 
 

Warunki reklamacji

WARUNKI REKLAMACJI

Wszystkie towary objęte są stałym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy.

Przed pierwszym użyciem produktu klient jest zobowiązany do zapoznania się z załączoną instrukcją oraz do obchodzenia się z towarami zgodnie z instrukcjami zawartymi w załączonej instrukcji.

Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania i opłacenia towaru.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru, Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną.

W tym okresie wszystkie zgłoszone wady i usterki zostaną bezpłatnie usunięte przez naszego serwisanta.

Załatwienie reklamacji polega na przekazaniu naprawionego produktu, zwrocie ceny zakupu, wypłaceniu stosownego rabatu, pisemnym wezwaniu do przyjęcia świadczenia lub uzasadnionej odmowie.

Wady i uszkodzenia produktu spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się z nim, nadmiernym użytkowaniem, niewłaściwą pielęgnacją, niewłaściwym używaniem produktu lub interwencją nieprofesjonalnego serwisu nie są objęte gwarancją.

Klient ma obowiązek zadbać o bezpieczne zapakowanie reklamowanego towaru, tak aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu.

Sklep internetowy bondie.sk zapewnia dodatkową usługę, a mianowicie bezpłatną wymianę baterii w ciągu 6 miesięcy od zakupu (w tym próbę ciśnieniową) + profesjonalne doradztwo wraz z obsługą posprzedażową.

Informacje na temat reklamacji: info@bondie.eu

 

ADRES DO ROZPATRYWANIA REKLAMACJI:

Jeśli towar jest wadliwy, klient ma prawo do złożenia reklamacji w siedzibie Sprzedawcy zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy.

Do przesyłki zostanie dołączony protokół reklamacyjny, który jest dostępny na naszej stronie internetowej. Przed wysłaniem przesyłki należy poinformować nas o tym pocztą elektroniczną. (support@bondie.eu)

Protokół reklamacyjny można pobrać TUTAJ:

 

 

 
 
 
Odwiedziłeś
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja