Warunki reklamacji
WARUNKI REKLAMACJI
Wszystkie towary objęte są stałym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy.
Przed pierwszym użyciem produktu klient jest zobowiązany do zapoznania się z załączoną instrukcją oraz do obchodzenia się z towarami zgodnie z instrukcjami zawartymi w załączonej instrukcji.
Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania i opłacenia towaru.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru, Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną.
W tym okresie wszystkie zgłoszone wady i usterki zostaną bezpłatnie usunięte przez naszego serwisanta.
Załatwienie reklamacji polega na przekazaniu naprawionego produktu, zwrocie ceny zakupu, wypłaceniu stosownego rabatu, pisemnym wezwaniu do przyjęcia świadczenia lub uzasadnionej odmowie.
Wady i uszkodzenia produktu spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się z nim, nadmiernym użytkowaniem, niewłaściwą pielęgnacją, niewłaściwym używaniem produktu lub interwencją nieprofesjonalnego serwisu nie są objęte gwarancją.
Klient ma obowiązek zadbać o bezpieczne zapakowanie reklamowanego towaru, tak aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu.
Sklep internetowy bondie.sk zapewnia dodatkową usługę, a mianowicie bezpłatną wymianę baterii w ciągu 6 miesięcy od zakupu (w tym próbę ciśnieniową) + profesjonalne doradztwo wraz z obsługą posprzedażową.
Informacje na temat reklamacji: info@bondie.eu
ADRES DO ROZPATRYWANIA REKLAMACJI:
Jeśli towar jest wadliwy, klient ma prawo do złożenia reklamacji w siedzibie Sprzedawcy zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy.
Do przesyłki zostanie dołączony protokół reklamacyjny, który jest dostępny na naszej stronie internetowej. Przed wysłaniem przesyłki należy poinformować nas o tym pocztą elektroniczną. (support@bondie.eu)
Protokół reklamacyjny można pobrać TUTAJ: