Kategorie
 
 
 
 
 
 

Ogólne warunki handlowe

Warunki handlowe

1. W momencie składania zamówienia w niniejszym sklepie internetowym przy każdym produkcie jest podawana jego cena zakupu. Cena zakupu jest podana zawsze wraz z podatkiem VAT. Ceny podane na stronie internetowej www.bondie.sk dotyczą wyłącznie zakupów dokonanych za pośrednictwem sklepu internetowego.

2. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA - Użytkownik ma możliwość anulowania zamówienia do momentu jego potwierdzenia przez nas. Wówczas zostanie ono uznane za wiążące. Dziękujemy, że z wyprzedzeniem myślisz o tym, co masz zamiar kupić i nie sprawiasz nam tym samym niepotrzebnych problemów.

3. Prawo własności do towaru przechodzi na kupującego dopiero po jego odbiorze i zapłaceniu.

Klient zobowiązany jest do odbioru towaru w miejscu, które wskazał w zamówieniu jako adres rozliczeniowy i/lub adres dostawy, chyba że strony umowy uzgodniły inaczej. W przypadku, gdy klient bez uprzedniego pisemnego odstąpienia od umowy nie odbierze towaru w ciągu pięciu dni roboczych po upływie terminu określonego w umowie kupna-sprzedaży, sprzedawca ma prawo dochodzić odszkodowania za poniesioną szkodę w wysokości rzeczywistych kosztów bezskutecznej próby doręczenia zamówienia. Po upływie pięciu dni roboczych od dnia, w którym klient był zobowiązany do odbioru towaru, sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy kupna i sprzedać towar osobie trzeciej.

Sprzedający ma prawo wezwać klienta do odbioru towaru przed upływem terminu uzgodnionego w umowie kupna-sprzedaży.

Waga, wymiary, kolor i inne dane podane na stronie sprzedawcy i podane przez producenta mogą odbiegać od rzeczywistości o ± 3% podanej wartości.

Klient zobowiązany jest do osobistego odbioru towaru lub zapewnienia odbioru towaru przez osobę przez niego upoważnioną w przypadku jego nieobecności. Osoba upoważniona do odbioru towaru jest zobowiązana do przedłożenia sprzedawcy oryginału lub kopii umowy kupna-sprzedaży oraz pisemnego upoważnienia. W przypadku konieczności powtórnej dostawy towaru z powodu nieobecności klienta w miejscu określonym w umowie kupna-sprzedaży, wszelkie koszty poniesione w tym przypadku ponosi klient.

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, tj. towaru, jak również jego opakowania, niezwłocznie po dostarczeniu. Jeżeli Klient stwierdzi, że towar lub opakowanie towaru jest uszkodzone mechanicznie, zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie przewoźnika i sprawdzić w jego obecności stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru przy odbiorze towaru przez Klienta, Klient zobowiązany jest spisać zakres i charakter uszkodzenia towaru (protokół szkody) niezwłocznie przy odbiorze towaru, którego prawidłowość zostanie potwierdzone przez przewoźnika. Na podstawie tak sporządzonego i doręczonego sprzedającemu protokołu, sprzedawca po uzgodnieniu zdarzenia szkodowego z przewoźnikiem może zapewnić usunięcie braku towaru, rabat na towar oraz w przypadku nieodwracalnych wad w towar, dostarczyć klientowi nowy towar.

Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych produktu, które nie były widoczne przy odbiorze przesyłki, należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od dostarczenia towaru. Obowiązkiem Klienta jest poinformowanie Sprzedawcy o uszkodzeniu towaru nie później niż 24 godziny po otrzymaniu towaru, pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Klient może to zrobić za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@bondie.eu lub sales@bondie.eu Obowiązkiem klienta jest udowodnienie, że uszkodzeń mechanicznych nie można było stwierdzić nawet po dokładnym zbadaniu produktu i jego opakowania zgodnie z pkt. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktu zgłoszonych po upływie 24 godzin nie będą już uwzględniane. Przed pierwszym użyciem klient jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami gwarancji, w tym ze słowacką/czeską instrukcją obsługi, a następnie uważnego przestrzegania tych informacji. 

Klient zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę tj. zawartość przesyłki. W przypadku, gdy przesyłka nie zawiera wszystkich odpowiednich części, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu. Najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki.

WARUNKI DOSTAWY

1. Po otrzymaniu Twojego zamówienia (jest ono traktowane jako propozycja zawarcia umowy kupna-sprzedaży) wyślemy Ci towar tak szybko, jak to będzie możliwe, jednak nie później niż w ciągu 4-5 dni roboczych, chyba że w zamówieniu nie jest zaznaczone, że produkt jest na zamówienie, lub czas dostawy jest dłuższy, co zależy od poszczególnych dostawców i nie mamy na to wpływu. W przypadku zamawiania Większej liczby produktów staramy się wysyłać towary jednocześnie, jednak jeśli czas realizacji zamówienia któregokolwiek z produktów jest dłuższy, zamówienie będzie realizowane kolejno, najpierw towary znajdujące się w magazynie, a następnie towary na zamówienie.

2. Potwierdzimy Twoje zamówienie (jest to uważane za propozycję zawarcia umowy kupna-sprzedaży) w dni robocze pocztą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 7 godzin od jego otrzymania, po potwierdzeniu zamówienie będzie uważane za zawartą umowę kupna-sprzedaży. Klient ma możliwość jednostronnego anulowania zamówienia do momentu potwierdzenia go przez nas.

3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu dostawy (przed potwierdzeniem zawarcia umowy kupna-sprzedaży). Jeśli dostawca nie dotrzyma terminu dostawy /z powodu różnych nieprzewidzianych zdarzeń/. Niezwłocznie jednak poinformujemy Cię o tym fakcie. Staramy się podawać informacje zgodne z prawdą. Po kilku latach doświadczeń wiemy, że może się zdarzyć, że dostawca nie dotrzyma terminu dostawy.

Na przykład, gdy firma zagraniczna nie jest w stanie sprostać popytowi i dotrzymać obiecanych terminów. W takim przypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy wszelkie dostępne rozwiązania, przekazując Ci wszystkie dostępne informacje, abyś mógł zdecydować, jak postąpić dalej ze swoim zamówieniem.

4. Zastrzegamy sobie prawo do niedostarczenia towarów (nawet przed potwierdzeniem zawarcia umowy kupna-sprzedaży), których nie ma w magazynie w momencie składania zamówienia. Każda prezentacja towarów umieszczona na stronie ma charakter informacyjny i sprzedający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna-sprzedaży w odniesieniu do tych towarów.

5. ODBIÓR OSOBISTY towaru:

Właściciel sklepu internetowego bondie.sk - nie pozwala swoim klientom na osobisty odbiór towarów.

KOSZTY WYSYŁKI

Koszt wysyłki na Słowację przy płatności z góry na konto wynosi 0 zł

Koszt wysyłki na Słowację przy płatności gotówką przy odbiorze wynosi 14 zł

Wysyłka za granicę po wzajemnym uzgodnieniu.

MOŻLIWOŚCI PŁATNOŚCI

1. Płatność gotówką przy odbiorze, 2. ComGate - Karta płatnicza online

OGÓLNE INFORMACJE O BRAMCE PŁATNOŚCI

ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

ZWROT TOWARU – wypowiedzenie umowy

Konsument (osoba fizyczna, która przy zawieraniu i wykonywaniu umowy konsumenckiej nie działa w zakresie swojej działalności gospodarczej lub innej działalności gospodarczej) zgodnie z § 3 Ustawy nr 102/2014 Dz. U. o ochronie konsumentów w przypadku sprzedaży obwoźnej i wysyłkowej, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru i ma obowiązek poinformować nas o tym wcześniej drogą e-mailową (info@bondie.eu) lub w formie pisemnej, lub pisemnie na innym trwałym nośniku, w przeciwnym razie mamy prawo nie przyjąć przesyłki. Jeżeli umowa została zawarta ustnie, do wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy wystarczy wyraźnie sformułowane oświadczenie Konsumenta wyrażające wolę odstąpienia od umowy. W przypadku zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu konieczne jest wypełnienie formularza ODSTĄPIENIE OD UMOWY, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Towary zostaną przyjęte przez sprzedawcę po uprzednim uzgodnieniu z klientem i po dostarczeniu tych towarów. Towar nie może być uszkodzony, musi być kompletny, nie może wykazywać śladów użytkowania, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu i wszelką dokumentacją dołączoną do towaru (np. karta gwarancyjna, instrukcja obsługi, oryginalna faktura). Nie należy wysyłać towarów za pobraniem - nie zostanie on przyjęty.

Po zwrocie i sprawdzeniu towaru klient otrzyma zwrot pełnej ceny towaru, kwota zostanie wysłana nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca towarów zobowiązuje się zwrócić klientowi wszystkie płatności otrzymane od niego na podstawie umowy lub w związku z nią, w tym kosztów transportu, dostawy i wysyłki oraz innych kosztów i opłat. (koszty zwrotu towaru ponosi klient)

Towar może zostać wymieniony (na większy lub mniejszy), ale UWAGA! Zasadą jest, że towar musi być nienoszony, nieuszkodzony, w oryginalnym stanie, w jakim go otrzymałeś. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym fakcie - najlepiej pocztą elektroniczną na adres: (info@bondie.eu) NIE WYSYŁAJ TOWARU ZA POBRANIEM !!!

Formularz odstąpienia od umowy można pobrać TUTAJ:

ADMINISTRATOR: MRHYDRA s.r.o, Ul. D. Štúra 759, Sereď, 926 01, Słowacja, IČO: 47055022, IČ DPH: SK2023724780, +421 948 077 961

ALTERNATYWNE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

  1. Szanowny kliencie, Jeśli uważasz, że naruszyliśmy Twoje prawa lub nie jesteś zadowolony ze sposobu, w jaki rozpatrzyliśmy Twoją reklamację, wyślij prośbę o rekompensatę na nasz adres e-mail: bondie@bondie.eu.
  2. Jeśli odpowiemy na to żądanie w sposób negatywny, lub jeśli nie odpowiemy na nie w ciągu 30 dni od wysłania go na powyższy adres e-mail, lub jeśli nie będziesz zadowolony z naszego rozwiązania, wówczas na podstawie znowelizowanej ustawy nr 102/2014 oraz ustawy nr 391/2015 o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów konsumenckich masz prawo do alternatywnej (pozasądowej) metody rozwiązywania sporów.
  3. Wniosek można złożyć w sposób określony w § 12 ustawy 391/2015 Dz.U. Do złożenia wniosku można użyć formularza, którego wzór jest również dostępny na stronie internetowej właściwego ministerstwa i każdego organu ds. alternatywnych metod rozwiązywania sporów.
  4. Lista podmiotów zajmujących się alternatywnymi metodami rozwiązywania sporów na dzień 10.4.2016 r. znajduje się tutaj: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Konsument ma prawo wyboru, do którego z wyżej wymienionych podmiotów zajmujących się alternatywnym rozstrzyganiem sporów się zwrócić.
  5. Adres, na który należy przesyłać dokumenty do Słowackiej Inspekcji Handlowej drogą elektroniczną, to: ars@soi.sk.
  6. Podmiot alternatywnego rozwiązywania sporów może odrzucić propozycję konsumenta, np.:
  7. jeśli wymierna wartość sporu nie przekracza 20 EUR;
  8. gdy jest oczywiste, że biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności, alternatywne rozwiązanie sporu byłoby możliwe jedynie przy nieproporcjonalnie dużym wysiłku itd.
  9. Konsumenci mogą również złożyć skargę za pośrednictwem platformy alternatywnego rozstrzygania sporów RSO, która jest dostępna na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. W tym miejscu konsument mieszkający w UE może złożyć skargę na przedsiębiorcę z siedzibą w UE.
  10. Koszty alternatywnego rozstrzygania sporów ponosi każda ze stron sporu z osobna, bez możliwości ich zwrotu.

Życzymy CI przyjemnych zakupów...

Niniejsze warunki wchodzą w życie z dniem 25.05.2018.

Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe wchodzą w życie z chwilą wysłania przez klienta do sprzedawcy zamówienia w formie elektronicznej.

Wysyłając zamówienie, klient potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi i zgadza się z nimi w całości.

 
 
 
Odwiedziłeś
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja